Şubat ayında Dubai’de düzenlenecek olan GULFOOD 2017 fuarında yabancı tüketici ve tedarikçilere yeni ürünlerini tanıtmaya hazırlanan Saray Bisküvi, yurt dışında hızla büyüyor. Marka, önümüzdeki beş yılda başta İngiltere, Almanya, Bosna, Romanya, Ürdün ve Azerbaycan olmak üzere pek çok ülkede daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor.
Türkiye’nin sevilen ve yenilikçi atıştırmalık markalarından Saray, yurt dışındaki bilinirliğini artırmaya devam ediyor. Şu anda dünyanın 110’dan fazla ülkesinde; bisküvi, gofret, çikolata, kek, kraker ve şekerleme kategorilerindeki ürünleriyle tüketicilerle buluşan Saray, şimdi de en yeni tatlarını Dubai’de tanıtmaya hazırlanıyor.
Geride bırakmaya hazırlandığımız sene içinde Brezilya’da düzenlenen APAS 2016, Güney Kore’de gerçekleştirilen Seoul Food and Hotel 2016 ve ABD – Chicago’daki Sweets & Snacks Expo’ya da katılan Saray Bisküvi, şimdi de Dubai’de ürünlerini tanıtıyor.
26 Şubat – 02 Mart tarihlerinde Dubai’de düzenlenecek olan GULFOOD 2017 fuarında yabancı tüketici ve tedarikçilerle buluşacak Saray Bisküvi, fuarda farklı yaşam tarzına ve damak tadına hitap eden yenilikçi ürünleriyle yer alacak.
Saray Bisküvi standında; sütlü çikolata, kavrulmuş fıstık ve karamelin Saray’ın kekiyle buluştuğu Powernut, Saray Yulaflı Kremalı, Eldenele Rulo Gofret, atıştırmalık ürünler pazarında bir ilk olan ve 100 kalorilik porsiyonlardan oluşan “Saray 100 Kalori” ürün grubu, Love it, Coco Bonita ve OffTime’ı tanıtacak.
Yurt dışında hızla büyüyor
Bir dünya şirketi olma vizyonu ile yeni ve farklı coğrafyalarda ürünlerini tüketicilerle buluşturmayı hedefleyen Saray Bisküvi’nin, 120’ye yakın ülkede marka tescili bulunuyor. 1987 yılından bu yana ihracat yapan Saray, bugün dünyanın dört bir yanında birçok yerel ve ulusal markette tüketici ile buluşuyor.
Şu anda ABD, Almanya, Hollanda, İngiltere, Danimarka, İsveç, Fransa, Belçika, Romanya, Dubai, Suudi Arabistan, Filistin, Ürdün, Irak, Bosna, Demokratik Kongo, Katar, Azerbaycan başta olmak üzere 110‘u aşkın ülkeye Saray markasıyla ihracat yaptıklarını anlatan Saray Bisküvi Yurt Dışı Satış Direktörü Kamil Özdağ, “Hedef pazar olarak geçtiğimiz dönemde Avrupa’yı seçerek Almanya, Hollanda, İngiltere, Danimarka ve İsveç’te daha fazla noktada ürünlerimizi tüketiciyle buluşturmak üzere stratejik ortaklıklar gerçekleştirdik. Önümüzdeki ilk beş yıl için belirlediğimiz öncelikli hedef pazarlar arasında İngiltere, Almanya, Bosna, Romanya, Ürdün ve Azerbaycan yer alıyor. Bu yıl Brezilya, Güney Kore ve ABD gibi ülkelerde katıldığımız uluslararası önemli fuarlar sayesinde farklı ülkelerle de anlamlı iş birlikleri fırsatı yakalamış durumdayız” dedi.
Global perspektifte, Turquality’den aldıkları güç ile hem yeni pazarlara girmek, hem de var oldukları pazarlardaki penetrasyonlarını güçlendirmek istediklerini dile getiren Özdağ, “Geniş ürün yelpazemiz ve operasyonel verimliliği yüksek süreçlerle yönetilen, esnek, güçlü ve sürdürülebilir dağıtım kanallarımızla yurt içinde yakaladığımız başarıyı yurt dışında da sürdürmek istiyoruz. Pazarı doğru analiz ederek trendleri öngörmeyi ve hızlı aksiyon almayı amaçlıyoruz.
İnovasyona dönük süreçleri özümsemiş ve içselleştirmiş bir yapıya sahibiz. Şu ana kadar yaptığımız çalışmalar ve Turquality vizyonu ile yurt dışında sürekli olarak yeni pazarlar araştırıyor, bulunduğumuz yerlerde yatay ve dikey büyümeler gerçekleştiriyoruz. Hedefimiz 2023 yılında bir dünya markası olmak” dedi.
(37)