Dünyanın 88 ülkesinde Türk çayının içildiğini ifade eden ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, bir dünya markası olma yolunda önemli adımlar attıklarını vurgulayarak, “Hedefimiz yıl sonuna kadar en az 100 ülkede yerimizi almaktır” dedi.
İmdat Sütlüoğlu, yaptığı yazılı açıklamada ÇAYKUR, EkoAvrasya ve Romanya-Türkiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından, Romanya’nın başkenti Bükreş’te, “Romanya’da Bir Yudum Türk Çayı” konulu tanıtım programına katıldıklarını, burada Türk çayını tanıttıklarını ifade etti.
Kurum olarak bir dünya markası olma yolunda önemli adımlar attıklarını vurgulayan Sütlüoğlu, şunları kaydetti:
“Türk kahvesinin ardından Türk çayını da sevdirmeyi hedefliyoruz. Şu anda dünyanın 88 ülkesinde Türk Çayını içiriyoruz. Hedefimiz yıl sonuna kadar en az 100 ülkede yerimizi almaktır. ÇAYKUR artık dünyada bilinen takip edilen bir marka haline geldi. Hedefimiz bütün dünyaya Türk çayını tanıtmak. Bunun için de elimizden geldiği ÇAYKUR ve çayımızı tanıtmaya devam ediyoruz.”
(4)