Ipsos & Mediacat işbirliği ile bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen “Türkiye’nin En Sevilen Markaları” araştırmasında Dondurma Kategorisinde Algida, Ambalajlı Su Kategorisi’nde Erikli Su, Kahve Kategorisinde Nescafe, Sakız Kategorisinde Falım, Sıvı Yağ Kategorisinde Yudum birinci oldu.
Türkiye’nin 2016 Lovemark’ları, Brand Week Istanbul sahnesinde ödüllerini aldı.
Yılın en ilham verici haftası Brand Week Istanbul’un ikinci gününde, Ipsos’un “Neden markalara aşkla bağlanıyoruz?” sorusunun yanıtını aradığı 15 – 55 yaş arası, 12 ilde, kadın erkek eşit, her kategori için 1500 görüşme ile gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçları Lovemarks Etkisi oturumunda konuşuldu.
Tüketicilerin markaya olan bağlılığını zihin payı, markaya yakınlık ve marka performansı kriterleri ile değerlendiren ve bu yıl dokuzuncu kez gerçekleştirilen Lovemarks Araştırması’yla belirlenen Türkiye’nin en sevilen markalarının temsilcileri, ödüllerini MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan, Ipsos Türkiye CEO’su Sidar Gedik ve Ipsos Connect Genel Müdürü Yasemin Özen Gürelli’den aldı.
İşte Türkiye’nin En Sevilen Markaları
Lovemarks 2016 Araştırması’nın sonuçlarına göre Türkiye’nin en sevilen markaları şöyle:
Dondurma – Algida
Beyaz Eşya – Arçelik
Tıraş Ürünleri – Arko Men
Kredi Kartı – Bonus Card
Ev Temizlik Ürünleri – Domestos
Şampuan – Elidor
Ambalajlı Su – Erikli
Bulaşık Deterjanı – Fairy
Sakız – Falım
Süpermarket – Migros
Kahve – Nescafe
Çamaşır Deterjanı – OMO
Akaryakıt – OPET
Hijyenik Ped – Orkid
Deodorant – Rexona
Temizlik Kâğıtları – Selpak
Otomotiv – Volkswagen
Sıvı Yağ – Yudum
Banka – Ziraat Bankası
Erikli’nin başarısı
“Türkiye’nin En Sevilen Markaları” araştırmasında geçen yıl açılan Ambalajlı Su Kategorisi’nin birincisi yine Erikli oldu. Markanın ödülünü alan Erikli Marka Müdürü Gözde Akyıldız, şunları söyledi:
“Tüketicilerimiz tarafından ikinci yıl üst üste bu unvana layık görülmek, bugüne kadar yaptığımız sıkı ve disiplinli çalışmanın meyvesi olarak büyük bir gurur yaşattı. Erikli olarak her adımda tüketicilerimizin farklı tüketim ihtiyaçlarına göre yeni ürünler geliştiriyoruz. Bize yaptığımız sıkı çalışmanın karşılığını veren tüketicilerimize çok teşekkür ediyoruz. Çalışmalarımıza, bugüne kadar olduğu gibi sürdürülebilir başarı hedefiyle devam edeceğiz.
Bu kapsamda tüketicilerin Erikli lezzetine istediği an, çok daha kolay bir şekilde ulaşabilmesi için Erikli Mobil Sipariş Uygulaması’nı geliştirdik. Hayata geçirdiğimiz projelerimizle, bulunduğumuz sektörde fark yaratıyor, tüketicilere sürekli değer katıyoruz. Diğer taraftan, kaynağımızı aldığımız Uludağ’a ve Bursa’ya büyük önem veriyor, bölgeyi yatırımlarımızla destekliyoruz.”
(24)